NL Twente
Lezing | 18 januari 2022

Lifestream Vredestein

We verheugden ons op de ATC-AMT-livestream van dinsdag 18 januari, waar Kervin Bos, de teammanager van Ten Kate Racing ons een spetterend verhaal zou vertellen over treurnis van het afhaken van Honda een aantal jaren geleden, de wederopstanding en opbouwen van een nieuw team samen met Yamaha.

Helaas word dit uitgesteld i.v.m. corona, als alternatief kun je due avond veel leren over het bandenlabel.

Michiel van Koeverden (Vredestein-Apollo) geeft op 18 januari een livestream-presentatie over de ‘ins en outs’ van het nieuwe 2021 bandenlabel.

Meer info hier