04 februari 2022

Evers Equipment importeert Hofmann Megaplan

Gert-Jan Evers heeft meer dan tien jaar bij Rocar-Tech Garage Equipment in Hengelo gewerkt. Op 1 januari 2022 is hij een eigen bedrijf begonnen: Evers Equipment in Haaksbergen. Evers gaat het volledige programma van de Duitse leverancier Hofmann Megaplan importeren.

Wie is Hofmann Megaplan ook alweer?

Gert-Jan Evers: “Hofmann Megaplan bestaat al sinds 1931 en is één van de oudste leveranciers van wielserviceapparatuur. Het bedrijf is niet alleen bekend als equipmentleverancier, maar is bij veel Duitse autofabrikanten ook bekend als de fabrikant van het apparatuur waarmee de band/wiel-combinaties aan de lopende band worden gemonteerd.”

Hofmann Megaplan werkt samen met Cemb