12 november 2021

Fource introduceert EV & Hybride concept: Moobi

Het hing al een tijd boven de markt, maar LKQ Fource heeft eindelijk Moobi geïntroduceerd; een nieuw EV & Hybride concept. Eerst bij Vakgarage en vanaf begin 2022 is het voor alle autobedrijven beschikbaar.

Moobi is een concept voor autobedrijven op het gebied van onderhoud, technische kennis, diensten en marketing van hybride en elektrische auto’s. LKQ in België ontwikkelde Moobi en bracht het in 2019 bij James Autoservice in Nederland onder. Na een vernieuwing wordt Moobi nu verder uitgerold via het e-mobility label van Vakgarage Professional.

Van de 340 Vakgarages zijn er 160 Vakgarage Professional, die ook voor leasemaatschappijen werken.