01 december 2022

inschrijven : AMT Monteur Awards

Zoals jullie weten is AMT onze partner op veel gebieden en ondersteunen we het  AMT Awards programma.

>> Let op:  de laatste inschrijfmogelijkheid is tot 16 december! <<

Deelnemers zijn technici die nog op school zitten, of een werk /school combinatie hebben, of gewoon al professional zijn!

Naast het feit dat je jezelf als  technicus kunt testen door mee te doen door deze test te maken < klik  hier >,  is het ook een meetmiddel voor scholen om te zien waar hun studenten staan.
De test kan simpelweg  ook samen in de klas worden gemaakt…  Of centraal op naam van een student of door alle studenten apart en dan kijken wie de beste is….

Maar nog beter is het om als professional mee te gaan doen!

Dan zie je waar je staat met je kennis en of je nog “bij” bent!  En laat je je werkgever zien waarom jij belangrijk bent voor zijn werkplaats!

Ben je een echte slimmerik en dring je met je score door tot de volgende ronde(s)?  Dan ligt eeuwige roem op de loer…….
En geef je je werkgever de mogelijkheid om aan een ieder te laten weten dat de beste monteurs  bij hem werken!

Wordt je lokaal een bekende Nederlander….

Waarom moet ik mijn monteurs prikkelen om mee te doen?
Wil je als bedrijf je klanten laten weten dat jouw monteurs met de tijd meegaan en dus vakkundig onderhoud en reparaties of schadeherstel kunnen plegen, dan is een goede score binnen onze test een prima middel. Nog beter is dat je monteur doorgaat naar de volgende ronde en de “strijd” aan kan gaan met andere professionals!
En…. wanneer jouw monteur een finaleplaats behaald kan het met de kwaliteit in je werkplaats niet meer stuk en heb je de mogelijkheid om een ieder hier over te vertellen.

Dit is marketingtechnisch van onschatbare waarde, in deze veranderende wereld met hybride,  EV’s , BEV’s en de verschillende ADAS systemen met hun sensoren….

Prikkelen dus!