06 december 2022

Nieuwe naam en aanpak: Autoschadetraining.nl wordt GMTO Schadeherstel

Na de eerdere overname door GMTO gaan nu alle activiteiten van Autoschadetraining.nl volledig over naar GMTO Schadeherstel. Hiermee komt een groot aantal trainingen en diensten beschikbaar voor de schadeherstelbranche.

Autoschadetraining.nl is in 2018 overgenomen door GMTO. Sindsdien werden relaties door beide organisaties bediend. Op de achtergrond is hard gewerkt om het beste van beide bedrijven te combineren tot één groot geheel. Dit is gelukt en vanaf 1 januari 2023 gaan alle werkzaamheden uitgevoerd worden vanuit de naam GMTO Schadeherstel.

De schadebranche kent de afgelopen jaren veel uitdagingen. Denk aan de nieuwe plusnormering, merkerkend schadeherstel, maar ook de elektrische voertuigen en