20 december 2021

Jouw ervaring telt: Hoe ziet jouw banden­service eruit?

Veel autobedrijven laten bandenomzet liggen. Belangrijk dus om stil te staan bij bandenmanagement. Hoe is jouw band met het rubber? Deel je ervaring met ons en scoor een halfjaar toegang tot AMT Reparatiewijzer!

In AMT 1 van 2022 besteden we aandacht aan het Thema Bandenservice en we zijn benieuwd naar jouw praktijkervaring. Hoe ziet jouw bandenmanagement eruit? Check jij al het rubber dat in je werkplaats verschijnt en hoe adviseer je vervolgens je klant?

Hoeveel banden verkoop je op jaarbasis en welke bandenmaten komen bij jou het meest voor? Voor een goede bandenservice heb je de juiste equipment nodig.