08 oktober 2021

Nieuwbouw Summa Automotive in Helmond: zo ziet het nieuwe onderwijsconcept eruit

Op 6 oktober jl. is de nieuwbouw van Summa Automotive & Smart Mobility op de Automotive Campus in Helmond geopend. De school biedt plaats aan vijfhonderdvijftig leerlingen.

De nieuwbouw is mede geopend door Ingrid Thijssen, voorzitter VNO-NCW. Zij vindt goed opgeleide werknemers en vakmensen van groot belang voor ondernemers. Het bedrijfsleven en het mbo hebben elkaar daar voor nodig en volgens Thijssen versterkt de komst van Summa Automotive naar de Automotive Campus de brug tussen onderwijs en bedrijfsleven.

Leren in eigen tempo

Summa Automotive & Smart Mobility past een nieuw, zelf ontwikkeld onderwijsconcept toe. Zowel docenten als studenten hebben aan