27 december 2021

Nummer 4 en 3 in de Autobranche Mega Top 10: Is 10W-60 een goed medicijn? En: Is de kleine universeel de dupe?

De Top 2000, Spotify Wrapped, de oudejaarsconference en ja, zelfs het Jeugdjournaal komt met een jaaroverzicht. December is de maand van lijstjes en terugkijken. AMT doet mee! We vatten 2021 samen in tien topartikelen. Vandaag de nummers 4 en 3! We gaan het hebben over dikke olie en over ondernemers met een smalle beurs.

Hoog olieverbruik bestrijden met 10W-60, is dat een goed idee? We stelden de vraag aan een reeks leveranciers. De meesten reageerden niet positief: te veel bijwerkingen. Prima, maar hoe ga je dan wel om met olieslurpers? En zijn er misschien situaties waarin het wel oké is?