03 december 2021

Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2022: dit zijn de genomineerden!

Van Zuid-Limburg tot Noord-Holland, van Fryslân tot Goeree-Overflakkee: de genomineerden voor de titel Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2022 komen uit alle hoeken van het land. Wie wordt de opvolger van CarProf Valentijn?

Voor de veertiende keer organiseert Bovag deze verkiezing. Vorig jaar is deze, vanwege de coronamaatregelen, niet doorgegaan. In 2022 is dat anders: op 22 maart vindt in Nieuwegein de halve finale plaats.

Strenge selectie

De competitie begon met 81 onafhankelijke autobedrijven. Zij werden voorgedragen of meldden zichzelf aan. Na een strenge eerste selectie, waarbij onder meer klantwaardering, uitstraling, recente schouwingen en de financiële gezondheid werden meegewogen, kwam