01 september 2021

Remsysteemtraining voor experts blijft ook online beschikbaar

Als onderdeel van het Brembo Expert-concept ontwikkelde remsysteemfabrikant Brembo een online remsysteemtraining. Vanwege het grote succes blijft de training ook na corona online plaatsvinden.

In samenwerking met LKQ Fource is de Basistraining van Brembo aangepast aan de behoefte van de Nederlandse autobedrijven. In 2017 kende deze training vooral veel theoretische uitleg, maar al snel werd duidelijk dat er veel behoefte was aan praktijkinformatie. Uit de Basistraining kwam in 2018 de ‘PRO-training’ voort. Als je die training met goed gevolg afrond, ben je een Brembo Expert.

Training volledig online

In eerste instantie werden de klassikale remsysteemtrainingen gegeven op de locaties van