15 juni 2021

Videoserie over diagnosestellen met de scope, wat kun je verwachten?

Met grote regelmaat bewijst scope zijn nut bij uitdagende diagnoseklussen. Niet alle technici gebruiken het apparaat al. Omdat het ze ingewikkeld lijkt of omdat ze niet weten waar te beginnen, bijvoorbeeld. Om hen op weg te helpen maken we videoserie ‘Diagnose met de Scope’, waarin we stap voor stap opbouwen van de absolute basis tot het verrichten van complexere metingen. Wat kun je verwachten?

De serie wordt gepresenteerd door Thijs van Grinsven, die je kunt kennen als AMT Autotechnicus van de Toekomst 2020. In de werkplaats van zijn werkgever, AutoLab in Oss, legt hij in duidelijke taal en met