23 september 2021

Zelf ervaren: elektrisch rijden op circuit van Zandvoort

Op vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 september 2021 kon je zelf op het Circuit van Zandvoort scheuren; niet met een Formule 1 auto's, maar met elektrische auto's, fietsen en scooters.

Geen brullende motoren of benzinedampen dus, maar zoevende elektrische auto’s. In de pitboxen geven diverse automerken en toeleveranciers informatie over hun nieuwste modellen en producten en er zijn workshops en kennissessies te volgen.

Maar het blijft niet bij luisteren en kijken, want er staan zestig verschillende elektrische voertuigen in de pitstraat opgelijnd en daarmee zelf een proefrit over het circuit te rijden. Op de paddock staan de nieuwste