Onbeperkt onze artikelen lezen? Word nu nog lid!

Alleen voor leden

06 december 2021

AD Garage-netwerk telt nu twintig deelnemers

In het eerste kwart van 2021 introduceerde Autodistribution Nederland met de aangesloten Autodistribution-grossiers het garageconcept AD Garage opnieuw in Nederland. Autodistribution kent twee garageconcepten: TechExpert en AD Garage.

TechExpert is de meer laagdrempelige formule. Alle klanten van een Autodistribution-grossier kunnen TechExpert worden. TechExpert is gericht op de eigen werkplaats (er is geen rayonbescherming) en maakt gebruik van TechData (technische informatie via HaynesPro), TechTools (speciaalgereedschap bij de Autodistribution-grossier) en TechRemote (diagnosediensten op afstand). In Nederland zijn er nu 26 TechExperts.

Twintig AD Garages

De AD Garages krijgen dezelfde ondersteuning als de TechExperts, maar ze maken daarnaast ook gebruik van commerciële ondersteuning,