08 juli 2021

Advertentiefoto’s: met deze tips en voorbeelden presenteer je auto’s professioneel

Autokopers oriënteren zich online en willen zo snel mogelijk een goed beeld krijgen van de auto. Laat zien wat je verkoopt: zorg voor duidelijke foto’s in je advertenties. Maar hoe doe je dat eigenlijk? AMT neemt je mee in een duidelijk stappenplan.

Alle goede advertentiefoto’s beginnen met een gewassen (en misschien gepoetste) auto. De bekleding en matten zien er schoon uit, er ligt geen troep in de kofferbak en het dashboardkastje is opgeruimd. Prima, dan gaan we nu aan het werk.

Opener: driekwart vooraanzicht

De eerste foto is de belangrijkste foto in de advertentie. De meest efficiënte en klassieke hoek