27 mei 2023

ATC Livestream 25 mei zeer succesvol!

Alternatieve brandstoffen en hun gevaren!

Afgelopen  donderdag 25 mei organiseerde de ATC haar eigen livestream.  Onze partner tot nu toe was AMT, maar om, voor hen, moverende redenen heeft AMT aangegeven dit – nu de coronaproblemen voorbij zijn – niet meer te willen ondersteunen.

Omdat wij als ATC juist denken dat we hier een jonger publiek mee kunnen bereiken, welke gewend zijn via internet naar informatie te zoeken, hebben wij besloten om dit zelf ter hand te nemen. En met succes!

Het onderwerp sprak blijkbaar aan en naast vele honderden die de livestream via het scherm thuis bekeken, bleken er op een aantal locaties ook  groepen luisteraars bij elkaar te zitten om gezamenlijk deze livestream te bekijken. Dan blijft ook de gezelligheid van het samen kijken en luisteren en het gezellig napraten, al dan niet met een drankje erbij!  Helemaal goed!  Bovendien is de lezing-gever  Frank van der Laak een begenadigd verteller en doorspekt hij zijn verhaal met humor.

Wil je als ATC lid de lezing terugkijken, dat kan via de terugblikpagina als je als ATC lid bent ingelogd in de ATC website.  Ga naar AGENDA en kies daar “TERUGBLIK”  en klik op de livestream.   << klik hier voor een directe link naar deze terugblik >>

Geen ATC lid en wil je toch deze livestream graag eens zien? Dat kan ook!
Vul dan je gegevens in op het “aanmeldscherm voor een kijklink” en je krijgt – bijna per omgaande – via de mail een terugkijk-link.

Maar…nog beter is het om gewoon lid te worden van de ATC, krijg je het AMT magazine er ook bij (naar keuze van je abonnement , als magazine of digitaal)

Ga voor alle deelnemersmogelijkheden bij de naar onze tarieven pagina < klik hier >