09 december 2021

Ben jij nóg beter dan deze (bedrijfs)autotechnici? Doe tot 17 december mee aan de AMT Awards!

De online kennistest voor de AMT Awards is verdeeld in vier periodes, met elk hun eigen winnaars. De derde periode is afgerond en je hebt nog maar één week om de winnaars te verslaan!

Ook afgelopen twee weken hebben veel studenten en vakprofessionals de kennistest gemaakt. Maar, zoals we vroeger al leerden, er kan maar één de winnaar zijn. Nu worden de échte winnaars van de drie competities pas bekend tijdens de finale op 8 februari, maar we weten wél wie de periodewinnaars zijn.

[intermezzo:1]

Kanshebber ‘Autotechnicus van het jaar 2022’