09 december 2021

Onderhoudsabonnement voor klanten van CarProf en Autovakmeester

CarProf en Autovakmeester bieden vanaf vandaag een onderhoudsabonnement aan voor hun klanten. Hiermee spelen de formules in op het veranderende consumentengedrag waarbij de consument steeds vaker diensten afneemt tegen een vast maandbedrag. Voor het realiseren hiervan is er een samenwerking aangegaan met Car Service Plan.

“Ik ben er trots op dat we het onderhoudsabonnement aan onze formules kunnen toevoegen”, vertelt Retail Marketing Manager Ivar Camps van Alliance Automotive Group Benelux, waartoe CarProf en Autovakmeester behoren.

“Met dit abonnement spelen we in op veranderend consumentengedrag. Kijk naar het succes van Spotify, Netflix maar ook naar je telefoonabonnement of dat van je