21 juli 2021

Brembo remsysteemtraining voor experts

LKQ-Fource heeft in samenwerking met Automotive Academy en Brembo het trainingsprogramma Brembo Expert PRO en NEXT geïntroduceerd. De training zorgt voor actuele kennis over ontwikkelingen in remsystemen, het stellen van diagnoses en het voorkomen van mogelijke problemen.

Met de komst van hybride en elektrische voertuigen verandert er in rap tempo veel in het remsysteem. Ook het gebruik van lichtere materialen in het remsysteem is actueel, dus technici moeten bij de montage van remdelen rekening houden met de juiste montagevoorschriften. Fource helpt met het Brembo Expert PRO en NEXT programma.

Live online

De training wordt live en online gegeven: twee trainers