09 december 2021

Digitale ontwikkelingen bij Mercedes-Benz in beeld

Auto’s worden steeds meer ‘connected’ en ook in de auto zelf zijn digitale technieken in een stroomversnelling gekomen. Joris Cox van Louwman Mercedes-Benz gaf tijdens een ATC-lezing in Helmond een kijkje in de digitale stand van zaken.

“De toekomst van automotive wordt bepaald door digitalisering, connectiviteit en elektrische aandrijving”, stelt Joris Cox, Manager Digital Performance van Louwman Mercedes-Benz. “Onder het label adVANce werkt Mercedes-Benz Vans aan connectiviteits- en fleetoplossingen zoals Mercedes ‘Me connect’ en Fleetboard, dat efficiëntie en productiviteit van transporteurs verhoogt.”

“De