NL 's-Gravenhage
25 oktober 2022

Camper, away of live.

Wim Visser is eigenaar van Camperbouw Holland en komt het uitleggen.

Het bedrijf bouwt complete campers maar verzorgt ook de ombouw van bestelwagens of andere voertuigen tot een camper. Dit geheel naar de eisen en wensen van de klant.

Het doel is om de camper te laten voldoen aan het specifieke gebruik van de koper. Zoals ‘met hoeveel personen op reis’ en bv. in welk klimaat meestal wordt gereisd. Zo zijn er talloze wensen te bedenken. Zeker niet minder belangrijk is de mate van gewenste luxe.

De voordelen en nadelen van de aanschaf van een complete camper t.o.v. het ombouwen van een bestelwagen tot camper worden belicht. Bij de aanschaf van een bestelwagen of ander voertuig dat omgebouwd moet worden tot camper is het van belang om te weten waar je op moet letten

Ook de gewichtseisen i.v.m. met het type rijbewijs en de  keuringseisen die de overheid (RDW en Fiscus) stelt zijn niet onbelangrijk.

Het bestuur ontvangt u graag op dinsdag 25 oktober vanaf 19.30 uur. Ook introducees zijn van harte welkom. De lezing begint om 20:00 uur.

Plaats:        Kastanjehof

Kerkstraat 43A

Kwintsheul

Namens het Bestuur, Arjan van Doorn     Secretaris afdeling ‘s-Gravenhage

Het belooft een zeer interessante lezing te worden die gaat over het bouwen van campers.

De uitnodiging:

ATC uitnod. Camperbouw.nl. 25 okt.2022 docx

verslag van de lezing op 25 oktober.

Geachte ATC Leden van de afd. ‘s Gravenhage,

Bijgaand het verslag van de op 25 oktober j.l.gehouden lezing. Wim Visser van Camperbouw Holland
heeft op een boeiende wijze uitleg gegeven over het bouwen van ‘maatwerk’ campers. Ook de, door
Wim Visser meegebrachte, camper kon op veel belangstelling rekenen!

Hartelijke groet, Arjan van Doorn (secretaris)