13 december 2022

Fusie FOCWA en BOVAG bijna een feit

De ledenraden van FOCWA en BOVAG hebben unaniem besloten om de fusie van de twee brancheorganisaties door te zetten. Daarmee is een belangrijke stap gezet op weg naar de definitieve fusie.

De fusie wordt nu aangemeld bij de rechtbank en de Kamer van Koophandel. Als er geen verzet is tegen het voornemen tot fuseren, kunnen beide ledenraden zich definitief over de fusie uitspreken. Als beide ledenraden dan positief zijn, is de fusie per direct een feit.

Naar verwachting zal dat in de eerste helft van 2023 gebeuren. Een precieze datum is op dit moment nog niet te geven. ondertussen wordt