Onbeperkt onze artikelen lezen? Word nu nog lid!

Alleen voor leden

01 februari 2023

Gratis lesmateriaal elektrische auto’s

Stichting EV Kenniscentrum heeft gratis lesmateriaal voor een MBO doelgroep gemaakt dat ook bruikbaar is voor middelbare en basisscholen. Kennisachterstand brengt de energietransitie in gevaar.

De ontwikkelingen op het gebied van elektrische auto’s gaan razendsnel en de overheid vindt dat het bestaande lesmateriaal over elektrische auto’s vaak onvolledig of achterhaald is. Leerlingen dreigen daardoor met een kennisachterstand te beginnen en dat is niet alleen nadelig voor die leerlingen, zegt het EV Kenniscentrum, maar brengt ook de energietransitie in gevaar. Stichting EV Kenniscentrum stelt daarom per direct gratis lesmateriaal over elektrische auto’s beschikbaar voor MBO‑opleidingen. Het lesmateriaal is overigens niet ontwikkeld