24 december 2021

Maaike Aleven: ‘Voor een vrouw is een eigen autobedrijf best stoer’

"Het komt op je pad, maar voor een vrouw is een eigen autobedrijf best stoer", zegt Maaike Aleven, eigenaresse van het autobedrijf dat door haar opa Bennie in 1936 is opgericht. Maaike heeft zich aangesloten bij Autoservice Totaal. Waarom eigenlijk?

Garagebedrijf Maaike Aleven is een universeel autobedrijf, waar auto’s van alle leeftijden – ook klassieke Jaguars en Rolls-Royce’s – welkom zijn. Maaike heeft samen met haar man Markus in 2016 het bedrijf van haar vader overgenomen. Maaike: “We hebben een goede rolverdeling. Markus is keurmeester en doet de techniek; ik zorg voor het reilen en zeilen van het bedrijf.”

Makkelijk