01 februari 2023

‘Omdat we elkaar beter kennen, werken we beter samen’

In elke organisatie werken verschillende mensen met verschillende persoonlijkheden. Dat kan weleens botsen, maar als je rekening met elkaars karakter houdt, kan dat ook veel positiefs opleveren. Het team van Vakgarage Auto Nol in Nijkerk ging de uitdaging aan met de DISC-workshop van OOMT.

“Door de workshop is het onderlinge begrip enorm gegroeid. We gaan beter met elkaar om en we werken beter samen”, vertellen eigenaar Arnold Koops en interim-manager Marco den Hartog.

Hoe kwamen jullie in contact met OOMT?

Arnold: “Het bedrijf is de afgelopen jaren hard gegroeid, er zijn collega’s vertrokken en er zijn nieuwe collega’s