15 oktober 2021

‘Ongewenst gedrag stopt pas als je het bespreekbaar maakt’

Linda Bakhuis is de nieuwe vertrouwenspersoon voor de motorvoertuigen- en tweewielerbranche (MVT-branche). In dit interview vertelt ze over de gevolgen van ongewenst gedrag, en wat ze daar als vertrouwenspersoon tegen kan doen.

Sinds kort ben je de onafhankelijke vertrouwenspersoon voor de MVT-branche. Kan je wat meer over jezelf vertellen?
“Ik ben Linda Bakhuis en ik ben vertrouwenspersoon voor verschillende sectoren en branches, van de zorg tot de financiële sector. Sinds april 2021 werk ik ook als vertrouwenspersoon voor medewerkers en werkgevers in de mobiliteitsbranche.”

Wat is jouw rol als vertrouwenspersoon?
“Als vertrouwenspersoon ben ik het aanspreekpunt voor