24 augustus 2021

Rocar-Tech organiseert Equipment Event

Op 14, 15 en 16 september aanstaande organiseert Rocar-Tech een Equipment Event in Hengelo.

Corona heeft een streep gezet door veel beurzen en daardoor is het wel eens moeilijk om op de hoogte te blijven van de laatste trends in werkplaatsinrichting. Dat vond Jan Roozeboom van Rocar-Tech uit Hengelo ook. Hij organiseert daarom een eigen beurs, want we kunnen niet alleen maar websites blijven bezoeken en brochures lezen, vindt Roozeboom.

Demonstraties

Rocar-Tech organiseert op 14, 15 en 16 september aanstaande het Equipment Event met onder andere demonstraties van de nieuwe lijn Ravaglioli 3D uitlijners en het kalibreren zonder ballenborden met