09 september 2021

Show jouw (ver)nieuw(d)e werkplaats aan AMT-lezers!

Voor een uitgebreide (foto)reportage in AMT is de redactie op zoek naar een autobedrijf dat onlangs de werkplaats ‘een facelift’ heeft gegeven. Ben jij (of ken jij) dat autobedrijf? Tip de redactie en wie weet verschijnt jouw werkplaats binnenkort in AMT!

Hoe ziet de ideale werkplaats eruit? Een lastige vraag om zo even te beantwoorden. Het hangt natuurlijk van een aantal belangrijke factoren af. Hoeveel bruggen heb je nodig, met hoeveel mensen werk je in de werkplaats en welke equipment mag niet ontbreken?

Wil je je werkplaats aanpassen, dan komt daar heel wat bij kijken. Waar begin je? Bedenk je