10 september 2021

Zo maak je een goede advertentie voor een te verkopen auto

Hoe beter de advertentie, hoe beter de verkoop. Automotive MediaVentions - het moederbedrijf van AutoTrack, Gaspedaal en AutoWereld - geeft tips hoe je jouw auto het snelst verkoopt.

Advertentieportalen, zoals AutoTrack, Gaspedaal en AutoWereld maken het ons makkelijk. Gegevens worden op basis van het kenteken aangevuld (houderschapsbelasting, Carfax-rapport) en er zijn doorklikmogelijkheden naar de website van het autobedrijf: daar moet de handel tenslotte ook gebeuren.

We hoeven maar heel weinig te doen en toch lezen we ‘999999’ als kilometerstand, ‘1900’ als bouwjaar en 1.111.111 euro als prijs. Wat de reden ook is (tijdgebrek of ‘dan sta ik bovenaan’) het komt