25 april 2023

VWE Automotive neemt Cargo Holding B.V. over

VWE Automotive heeft Cargo Holding B.V. overgenomen. Voor het garagebedrijf betekent dit dat een completer dienstenpakket aangeboden wordt op gebied van import- en export, data en voertuiginformatie.

VWE Automotive zegt dat de overname van Cargo Holding B.V. past binnen de groeiambities. Gezamenlijk kunnen beide bedrijven de automotive branche een completer dienstenpakket aanbieden. Doel is alle bedrijfsprocessen van het autobedrijf optimaal te ondersteunen.

VWE Automotive is zakelijk dienstverlener voor de autobranche. Als RDW-provider voorziet VWE autobedrijven, leasemaatschappijen en fleetowners, consumenten en databedrijven van online tools, realtime marktcijfers en voertuiginformatie. Cargo focust vooral op import en export van